tirsdag den 7. oktober 2008

Ugens goodie og nottie

Ugens goodie: Outrerede og kreative DVD indpakninger

Alt imens RettighedsAlliancen og Antipirat Gruppen ryster med sablen og truer forbrugerne med bål, brand og juridisk bondefangeri, så findes der stadig folk i industrien der forsøger at få forbrugerne til at købe film på gammeldags facon. - Ud med de kedelige DVD covers og ind med fantasifulde, kreative og overdimensionerede æsker til at huse de tynde skiver. Selvfølgelig er de ofte komplet ubrugelige og præget af dårlig adgang til dvd-skiven - men hey, de prøver da i det mindste at være innovative. Ingen downloaded fil fra nettet kan konkurrerer med disse sjove covers. Credits til marketingsafdelingen!



Ugens nottie: 2,5 liter cola-dunk i biografen.

Hallo - lærte vi slet ikke noget af Super Size Me??? Der sidder man 2 timer i biografsalens mørke fuldstændig fysisk inaktiv og afbrænder 0,001 kalorie i timen, alt imens læberne smører sig om sugerøret på den medbragte dunk indholdende den nette sum af 2,5 liter Coke Zero. Tror man den sukkerfrie sodavand refærdiggører dette scenarium? Stop galskaben!

Ingen kommentarer: